مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-04اجتماعي

آماده باش گیلان برای پاییز پر بارش/ ثبت بارش 51 میلیمتری در املش


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با اشاره به پیش بینی های هواشناسی، از پر بارش بودن پاییز امسال در گیلان خبر داد و اضافه کرد: طبق گزارش وزارت نیرو فصل پر بارشی داریم و باید استان را آماده نگه داریم تا خسارتی به مال و جان مردم وارد نشود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با اشاره به پیش بینی های هواشناسی، از پر بارش بودن پاییز امسال در گیلان خبر داد و اضافه کرد: طبق گزارش وزارت نیرو فصل پر بارشی داریم و باید استان را آماده نگه داریم تا خسارتی به مال و جان مردم وارد نشود.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان از روز دوشنبه، اظهار کرد: پیرو این هشدار، ستاد اضطراری مدیریت بحران استان را با حضور استاندار و همه اعضا برگزار کردیم و مقرر شد که فرمانداران تیم های واکنش سریع خود را به حالت آماده باش درآورند.

وی از پاکسازی پل آبنمای جاده کلیسران به خطیبان شهرستان شفت با کمک راهداری و آب منطقه ای خبر داد و تصریح کرد: این پل در سیل دو هفته گذشته دچار آبگرفتگی شده بود و لذا برای کاهش احتمال خسارت، اقدام به پاکسازی و لایروبی آن طی روز گذشته کردیم.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان با اشاره به پیش بینی آغاز بارش های شدید از غرب استان از عصر و شب سه شنبه، تصریح کرد: با شرایط تغییر اقلیم مواجه هستیم و ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش گیلان برای پاییز پر بارش/ ثبت بارش 51 میلیمتری در املش

آماده باش گیلان برای پاییز پر بارش/ ثبت بارش 51 میلیمتری در املش